Hei! Kerätäksemme tietoa sinua kiinnostavasta sisällöstä käytämme sivustolla evästeitä. Niiden sekä lomakkeiden kautta meille antamiesi tietojen perusteella luomme sinusta profiilin, jonka avulla voimme näyttää juuri sinulle räätälöityä sisältöä.
Hyväksymällä tämän annat meille oikeuden kerätä ja käsitellä henkilötietojasi turvallisesti ja luottamuksellisesti tässä kuvatulla tavalla.
x




Asiakaspalvelun parantaminen robotiikan keinoin

Katso Työn Uusi Suunta 2019 -seminaarin puheenvuoron tallenne aiheesta;

Asiakaspalvelun parantaminen robotiikan keinoin

  • Kolmessa vuodessa virtuaalinen asiakaspalvelija on halventunut 99%
  • Miten pienikin asiakaspalvelu voi hyödyntää teknologiaa asiakkaan palvelemisessa
  • Mitä tapahtuu vuonna 2020 – oletko mukana?

Puhujana: Tomi Korpaeus, Senior Business Advisor, Provad

 



« Takaisin